dinsdag 19 maart 2013

Leuke nieuwe actie

Vandaag gaat op mijn blog een nieuwe actie van start, iets anders dan jullie gewend zijn misschien waar wel heel hard nodig......

In het voorjaar gaat mijn nichtje voor drie weken naar Uganda om daar met Stichting Happy & Joy huizen te bouwen en sanitair aan te leggen.

Happy and Joy is het diaconale project van de Protestantse Gemeente Sassenheim van dit jaar en komend jaar. Attention!, een groep van vijf enthousiaste jongeren (Hilde Betting, Lidianne van Egmond, Jaap Betting, Sandra Eikelenboom en Pim van Delft) willen zich heel graag inzetten voor Happy and Joy en de kerkelijke gemeente van Sassenheim meer bij het diaconale project betrekken. Daarnaast willen ze ook heel graag deelnemen aan het project in Uganda zelf.

De stichting heeft 40.000 euro nodig om dit te kunnen doen in Uganda daarom hebben ze verschillende actie bedacht om het geld bij elkaar te krijgen....

Omdat ik dit z'n gave actie vond dacht ik dat ik misschien en jullie natuurlijk om ook een steentje bij te dragen.

Daarom heb ik deze actie bedacht:

* De kosten van een workshop worden gedoneerd aan deze stichting.
 
* Van elke bestelling zal ik 5 % ook aan deze stichting over maken, dus hoe meer je besteld hoe groter het bedrag wordt voor Stichting Happy en Joy.
 
Wil je deze actie willen steunen plaats dan je bestelling bij
 
 
Wil je meer informatie over Happy en Joy kijk even om hun site
 
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte hoe ver we zijn
 
Groetjes Jolanda
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten