dinsdag 6 augustus 2013

Workshop inkleuren van de stempels

He he he eindelijk een beetje lucht in mijn hobby kamer, met de warmte was het niet uit te houden hier boven. 

Ik heb een nieuwe workshop bedacht in die tijd.......

Hebben jullie wel een stempels ingekleurd ? Nee dat is nou jammer wat het is zo leuk om te doen, en je kan het op verschillende manieren doen dat is het leuke er van.......

Zou je het leuk vinden om het een keer te willen proberen schrijf je dan in voor de workshop op: 

woensdag 21 augustus 2013 van 9.30 tot 11.30 kosten zijn € 3.50
gezellig bij mijn thuis 
onder het genot van een lekker bakkie koffie/ thee ga ik jullie uitleggen hoe je kleurt met de Markers van 

Stampin'Up!

hier is een klein voorbeeld

interesse mail me op cjjvanegmond@gmail.com of bel 06-50569919
en dan zien we elkaar op woensdag 21 augustus 


1 opmerking: