maandag 4 november 2013

Stampin'Up! envelop punch board

Jullie zullen hem vast wel gezien hebben bij andere demonstratrice's van Stampin'Up!


De Envelop Punch Board 



Nou is het de bedoeling dat je daar je eigen enveloppen mee maakt bijpassend met je kaart.

Maar je kan er veel meer mee dan alleen een envelop maken 




Ik heb er een doosje meegemaakt en een aantal hele leuk 
candy wrappers zo als ze dat noemen 

Wil je weten hoe ze gemaakt zijn?

Ik ga er een workshop over geven..........
deze staat nu gepland op maandag 18 november op 10.00 bij mij thuis 

de kosten voor de workshop bedragen € 30.00
deze workshop is incl. punch board, papier, dsp, en lint. dus na afloop kan je gelijk thuis aan de gang 

Ik ga jullie uitleggen hoe je enveloppen, doosjes, de wrappers en nog een leuk kaartjes 

Opgeven voor de workshop kan via.....
cjjvanegmond@gmail.com 
en ivm bestellen van de punch board voor 12 november 

voor vragen mail me op bovenstaande mail adres 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten