maandag 19 mei 2014

Kleine opdrachtjes


Vorige week heb ik voor een goeie en leuke/ lieve  klant 
de traktatie's mogen maken voor de Juffen van zijn school 

Samen hebben we dit leuke boekje bedacht 




Ook mocht ik voor deze klant een verjaardag's kado voor haar dochter bedenken, ze zou een fotocamera krijgen en on de foto's straks leuk in een album te plaatsen heeft ze de 

Mini Memories Simply Creates Album Kit 

gekregen van Opa en Oma

in deze kit vind je alles om snel en makkelijk een mini album te maken 
€ 16.95 (133332)





Voor de kit heb ik met de envelop punch een envelopje gemaakt
maar omdat er nog al wat afwijkende maten waren heb ik gebruik gemaakt van een 
envelop formule.
Wil je deze ook een proberen klik dan 
hier 
(je komt dan in een sheet en als je de maten in vult rekent de formule uit hoe groot je papier moet zijn, en op welke maten je moet punchen en scoren ) 

mocht je nog vragen hebben mail me even of wil je uitleg dat kan natuurlijk altijd. 




3 opmerkingen:

  1. Jolanda je 'hier' link werkt niet.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk die boekjes voor de juffen! Heel mooi gedaan, Jolanda! Die album kit is ook leuk!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen