maandag 2 februari 2015

Moon Lake

Toen de nieuwe summer catalogus van Stampin Up! uit kwam, was de set "Moon Lake"toch gelijk wel een van mijn favoriete stempels..........



het mooie van deze stempel vind ik je kan hem geweldig inkleuren en is een hele rustige stempel 


Ik heb de kaart gemaakt water colour paper, met dit papier kan je heel mooi inkleuren met de inkt van Stampin Up! en water. Je gebruikt de achter kant van je inkt pad om met een water brunch de kleuren aan te brengen, hoe meer water je toevoegt hoe  lichter de kleur word uit eindelijk zo kan je mooie licht en donder of schaduw aan brengen. 

Met deze stempel gaat er morgen een Facebook ideeën week van start.
deze ideeën week loopt tot 10 febr 2015 en wordt gemaakt door een aantal demonstratrice's uit mijn team. 

Kijk dus elke dag even op Creastampies
Als je de fb pagina ook nog like en een berichtje achter laat verloten we na 10 febr. een stempel set uit de sala-a-bration folder. 

Als laatste nog even een lijstje met de gebruikte materialen 


.

4 opmerkingen:

  1. erg mooi!!
    ik heb deze set stempels ook besteld bij Laura..
    groetjes,Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kaart, Jolanda! Heel mooi gedaan! Ja, die stempelset is echt mooi!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen