maandag 20 april 2015

Geweldige teamdag

Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige bericht had ik zaterdag mijn eerste team dag 

Om half 11 waren alle dames binnen voor een lekker bakkie koffie/thee.... Na wat te hebben bij gekletst gingen we aan het werk met de workshop. 

We hebben gewerkt met de stempels set "Sheltering Tree" en hier van een heel leuk lijstje van gemaakt met de tekst 

Friendship for all seaseons

Na het workshoppen gingen we op weg naar Ingrid High Tea hier op het dorp.
En wat hebben we heerlijk gegeten zeg het was super geregeld, natuurlijk hadden we ook heerlijk weer, en konden we ook nog heerlijk even in het zonnetje zitten.



Lieve teamgenootjes heel erg bedankt voor een super leuke dag 

Misschien denk je wel 

"Ik wil ook bij z'n leuk team"

 nou dat kan we zijn nog op zoek naar leuke collega's.
aanmelden kan via onderstaande link 
Het starterspakket bedraagt € 129,00, maar omdat we het z'n leuk vinden dat je onze collega wil worden mag je voor € 179,- producten uitzoeken, dat is al € 50,- cadeau... 


Natuurlijk kan je nog vragen hebben maar je kan me altijd even mailen met je vragen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten