dinsdag 17 november 2015

Plaats maken voor........

De Nieuwe Catalogus 

Op dinsdag 5 januari gaan we weer van start met een nieuwe zomer catalogus, ook gaat dan de Sale a Bration weer beginnen.

Daarom zijn er twee geweldige actie bij Stampin Up! 

Als eerste de 


Van 16 tot 20 nov  gaan er een aantal producten weg met 20 % korting 

wil je precies weten welke producten er in deze lijst staan?
druk dan op onderstaande link 

Maar omdat er heel veel nieuwe producten komen ( Ja ik heb hem al gezien de nieuwe catalogus) 
helaas mag ik nog niks laten zien.

Er is nog een actie 

We gaan ook afscheid nemen van een aantal producten deze actie loopt van 16 november 2015 tot 4 januari 2016
maar OP = OP
Ook hier zijn een aantal producten met korting verkrijgbaar.....
hieronder vind je een link met de complete lijst.



Wil je nou als eerste de nieuwe producten in huis hebben meld je dan vandaag nog aan als demonstratrice bij mij.....

Je mag dan voor € 175 aan producten uit zoeken uit de nieuwe en oude catalogus en het mooie er van is dat je er maar € 129,- voor betaald..

Mocht je intresse hebben mail me dan en ik leg je alle mogelijkheden uit...

Denk je er al een tijdje over na om in te stappen als demo ga dan naar onderstaande link en sluit je gelijk aan bij mijn team.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten