donderdag 7 januari 2016

Kick off Party


Zoals onderhand bij iedereen wel bekend is op 5 januari de nieuwe summer catalogus samen met de Sale a Bration van start gegaan..




Dit leek me wel een leuke aangelegenheid om iedereen uit te nodigen om de nieuwe catalogus te komen bekijken, en er samen over praten hoe leuk hij eigenlijk wel niet is...

Nou dat heb ik gisteren geweten........

Ik had een gezellig huis vol met allemaal leuke en enthousiaste dames waar ik af en toe hoorde 
oh en ah....


Laten we zeggen had het nog lang gezellig is geweest 


ik had een paar leuke voorbeelden gemaakt met een aantal producten uit de Sale a Bration.


Wil je ook nog een gratis catalogus in huis ontvangen ? 
Stuur me dan even een mail met je adres gegevens naar 

CreaJo@kpnmail.nl 
( Ja jullie zien het goed CreaJo heeft een nieuwe mail adres)

Ik wens jullie alvast een goed weekend 

ps hou mijn fb en blog in de gaten wat we gaan wat leuks doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten