dinsdag 17 oktober 2017

NIEUW NIEUW

NIEUW NIEUW NIEUW.........
de ............

Eind september kregen we geweldig nieuws van Stampin Up! 
We mochten als onafhankelijke Stampin'Up demo zijnde een pre order doen voor de nieuwe 

Stampin 'Blends
We wisten nog niet wanneer deze voor klanten te bestellen waren dit werd geheim gehouden, maar vandaag kan de datum dat jullie deze Stampin' Blends ook kunnen aanschaffen. 

De verkoopdatum is 

1 november 2017 

Stampin' Blends zijn te bestellen in 12 kleuren, van elke kleur is er een lichte kleur en een donkere 
kleur

Tevens kan er een apart een ivory en een bonze Stampin'Blends besteld worden.

Hieronder vind je een paar leuke voorbeelden 

Hieronder zie je prijs van de Stampin' Blends
Wil je alle kleuren in 1 keer aanschaffen dan komt het bedrag op 
€ 148.50 incl de Stampin' Blend Color lifter. 

Natuurlijk kan ik me voorstellen dat je er eerst mee wil werken voor dat je zo veel aanschaft. Nou dat kan ik zal binnenkort een aantal workshop plannen, waar mee we kunnen kleuren.

Mocht je nog vragen hebben 
Bel me gerust of mail me op CreaJo@kpnmail.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten