donderdag 11 oktober 2018

Naar America

Afbeeldingsresultaat voor usa

Alles is geregeld voor mijn trip naar America nog maar 21 dagen en dan ga ik samen met mijn echtgenoot naar Orlando Florida voor het Stampin Up! onstage event.

Dit event wordt elkaar georganiseerd door Stampin Up! en dit jaar bestaat Stampin Up 30 jaar dus het leek me gaaf om dit in America mee te maken.......

Drie dagen met maar liefst 2000 Stampin Up demonstratrice's ervaringen uitwisselen en gezellig onze hobby delen....... 

Een van de leuke dingen is dat bijna alle demonstratrice's kleine cadeautje maken voor elkaar (swaps) noemen ze dat.....

Ik ben vandaag ook maar begonnen met de swaps. Ik hoop dat ze in de smaak vallen 
ik heb nog heel wat werk te doen maar dit is het begin zullen we maar zeggen 

Als ze klaar zijn zal ik er zeker een foto van delen met jullie 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten