zaterdag 17 november 2018

America verslag deel 1



Op dinsdag 6 november vertrokken mijn man en ik om 05.15 naar Schiphol voor onze geweldige reis naar Orlando Florida, na een vlucht van maar liefst 8 uur (incl een tussen stop in Newark) kwamen we aan op de luchthaven.

Afbeeldingsresultaat voor vlag usa



Afbeeldingsresultaat voor Kaart van orlando

Na het ophalen van onze auto een Kia Rio konden we naar ons hotel ongeveer 20 min van het vliegveld af, we verbleven in een motel in Kissimmee.

                                          Afbeeldingsresultaat voor rodeway inn orlando

Op woensdag hebben we het een beetje rustig aan gedaan ook in verband met de jetlag en even wennen aan het heerlijke warme weer.........

Natuurlijk moest ik even naar de bekendste Hobby Winkel in America "Micheals" wat een geweldige winkel........


Na terug komst moest ik nog even mijn swaps afmaken en waar kan je dat het beste doen in Florida 
Juist aan het zwembad de beste plek 



Kom morgen zeker even terug voor verslag deel 2 

Groetjes Jolanda 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten