maandag 3 december 2018

Nog meer geweldig nieuws........

Met de komst van de Voorjaar catalogus hebben we al een nieuwtje 

Hoe vaak gebeurt het wel niet dat je een leuke kaart aan het maken ben en je wil er nog 1 stempeltje op doen een tekst b.v. 

Mijn gebeurt het vaak dat mijn stempel na dat ik de stempel heb ge-inkt de stempel van mijn blok af valt..... natuurlijk precies op mijn kaart. 

Kaart verpest en je kan weer op nieuw beginnen........

Met ingang van de nieuwe voorjaarscatalogus is daar iets op bedacht.


Nooit meer vallen de stempels van je blok af..... Hoe geweldig is dat !!!!!!

In het onderstaande filmpje laat Natalie zien hoe het werkt 


I love it .........

Cling Stamps zijn verkrijgbaar vanaf 3 januari 2019.

Vanaf 5 december kan ik de voorjaars- catalogus bestellen, 
Wil je een catalogus ontvangen ????? Stuur dan een mail met je adres gegevens naar CreaJo@kpnplanet.nl 

Wil je misschien wel demonstratrice worden in januari 2019 tijdens de Sale a Bration Periode stuur me dan ook een mail met je adres gegevens en telefoonnr.
 Zodat ik je telefonisch kan uitleggen hoe je demonstratrice kan worden.

Ik help je graag op weg.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten