zaterdag 5 oktober 2013

MDS digitale studio

ik heb hem al een tijdje op mijn computer staan, maar eigenlijk nog geen tijd voor gehad om eens goed te kijken wat je nu eigenlijk met de 

MDS Digitale studio 
kon doen 


Dus ben ik vandaag eens aan het stoeien geweest hoe en wat, en met wat tips kwam ik een groot eind


met MDS kan je kaarten, scrap pagina's calenders en foto boeken maken en je maakt gebruik van de producten van Stampin'Up!.
Je kan de stempel sets de punches, het cardstock en het dsp papier, embellishments gebruiken, voor je 
eigen project.  
kaarten kun je uitprinten op eigen printer
foto boeken kun je laten drukken.

Om jullie deze optie te geven mogen jullie MDS digitale studio 30 gratis uitproberen 
(geen zorgen na 30 verloopt het dus je zit niet aan iets vast) 

vind je het leuk om mee te werken kun je het aanschaffen voor maar € 17.95
Standaard zitten er in het programma heel veel verschillende stempels, punches enz, maar je kan ook digitaal bijbestellen als je dat wil. 

Hieronder heb ik een link geplaatst om de MDS gratis uit te proberen 

Ik hoop dat jullie dit eens gaan proberen en mochten er nog vragen zijn bel me gerust 
06-50569919 of mail me cjjvanegmond@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten