donderdag 3 oktober 2013

Stampin'Up! demonstratice worden?


Ik vind het heerlijk om Stampin'Up! demonstratrice te zijn. 

Ik hou van de mogelijkheid die me in staat stelt om mijn creatieve kant te verkennen. Ik hou er van hoe het me in contact heeft gebracht met zoveel mensen. Niet alleen in Nederland maar over de hele wereld. 


Het werken met de producten is echt geweldig. 
En ik vind het geweldig hoe ik mijn enthousiasme aan u door kan geven.


Het echt geweldige van het bedrijf Stampin'Up! is echter, dat het zo ontspannen is.


Als je wilt gaan voor demo's op feestjes, geweldig!


Als je wilt opstarten met techniek workshops, geweldig!


Als je een carrière wilt op bouwen, en een leuk team wil opbouwen, geweldig!


Als je wil kopen alleen voor jezelf, super!


Stampin 'Up! verwelkomt iedereen, en dat doe ik ook 


Inmiddels hebben zich een paar geweldige dames zich in geschreven in mijn team. Het zijn een paar opmerkelijke dames, met enthousiasme voor Stampin Up! producten, die elkaar steunen en mijn inspireren op een dagelijkse basis.

Normaal gesproken zijn de kosten om demonstratrice te worden € 129,- en mag je voor € 179,- aan producten uit zoeken......., gratis verzendkosten en een briljante zakelijk pakket om mee te beginnen.

Maar voor een korte periode kun je nu lid worden voor slechts € 25,- je mag dan voor € 25,- aan producten uitzoeken en je krijgt het zakelijk pakket toe gestuurd.

VOOR SLECHT 2 WEKEN van dinsdag 7 tot 21 oktober is deze speciale aanbieding dit omdat 
Stampin 'Up! dit jaar 25 jaar bestaat. 

Daarnaast krijg je nog eens als je binnen 45 dagen je eerste bestelling plaats als demonstratrice en je bestelling minstens 200,00 euro bedraagt krijg je geen 20% maar 30% korting op je aankopen.
Zoals ik al eerder vermelden kan je zelf ook workshop of partij's geven op je eigen manier en tijd. Lijkt je dit wat weet dan dat er een heel team klaar staat om je te steunen en te helpen om dit op te bouwen. 
Ik waarschuwen je een week voor de promotie begint, zodat u tijd hebt om me bellen, of te mailen.
Omdat het een hele korte promotie is staan mijn e-mail en mobiele telefoon stand-by voor al jullie vragen.....
 Dus kom op, waar wacht je nog op? 
mijn mail adres is cjjvanegmond@gmail.com
en mijn nr is 06-50569919

Geen opmerkingen:

Een reactie posten