dinsdag 14 januari 2014

Sneak Peak

Binnenkort verschijnt de nieuwe voorjaars- catalogus van Stampin'Up!

Het leuke van demonstratrice zijn is toch ook wel dat je de producten eerder mag bestellen om leuke voorbeelden mee te maken.

Dat heb ik afgelopen tijd ook wel het meest gedaan......

Dit is er een van een Card in a box

en omdat ik toch wel een beetje naar de lente verlang is het nieuwe papier wel erg leuk....




Ook dit voorbeeld was ontzettend leuk om te maken 


de stempel komt uit de uiteraard uit de nieuwe catalogus en heb ik ingekleurd met de inkt van Stampin Up!
Hoe de tag gemaakt is ja sorry maar dat mag ik nog niet verklappen 

De nieuwe catalogus gaat in op 28 januari 2014 en zou je deze dan in je bezit willen hebben stuur me even een mail dan stuur ik deze tegen verzendkosten naar je toe...

cjjvanegmond@gmail.com

ga gauw verder met nog meer voorbeelden 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten