zaterdag 18 januari 2014

Tweede workshop van het jaar

Afgelopen vrijdag mocht ik mijn tweede workshop op locatie doen van dit jaar.

Gezellig met vier dames aan de knutsel 

Ik maak altijd wat leuks voor iedereen die de workshop volgen 
ook wat ze gaan maken verpak ik in een leuk cadeautje 

Hier heb ik de zakjes en labels gebruikt die straks gratis te verkrijgen zijn tijdens de
 Sale- a- Bration. 

Deze gaat op  28 Januari  van start 

De labels van de bruine zakjes komen uit de nieuwe zomer catalogus van Stampin'Up!

deze artikelen zijn vanaf 28 Januari bij mij te bestellen 



Hier onder zijn de dames hard aan het werk met het inkleuren van de 
Stampin Up! stempels 


Lijkt het je leuk om ook een workshop te komen volgen ?
schrijf je dan in voor de nieuwsbrief zodat je gelijk op de hoogte bent wanneer er een workshop gepland staat.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten