donderdag 12 juni 2014

Op visite bij een collega

Sinds een tijdje hebben mijn zusje en ik een zussendag, we prikken dan en datum en gaan gezellig wat met elkaar doen, dat kan een dagje strand zijn of heerlijk even door Amsterdam slenteren. 

Vorige keer waren we bij een Stampin Up collega geweest in Bergen op Zoom....... 
We gingen deze keer iets verder naar Rilland bij


stamp-ing Rilland
neem zeker even een kijkje op haar blog 

Ik was zelf ook nog nooit bij haar thuis geweest maar de rit was geweldig, midden tussen de weiland ver afgelegen stond een geweldig huis met stallen.

Omdat het heerlijk weer was had Ingrid een workshop voor ons klaar gezet in de tuin 


Ja dan moet je toch even foto maken van het uitzicht 


hier is mijn zus druk bezig (oh dit vind ze niet grappig)

Maar we zijn heerlijk verwend met een lekker lunch en een geweldige workshop 


deze drieluik hebben we gemaakt beetje het gevolg van de vorige canvas workshop bij 
Anja de vorige keer maar toch heel anders 

Als laatste wil ik Ingrid heel erg bedankt voor de gezelligheid en natuurlijk de rondleiding bij jullie geweldige bedrijf........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten