vrijdag 6 juni 2014

Ze zijn leuk

Als Stampin Up demonstratrice mogen we altijd een maand van te voren een aantal dingen uit zoeken die in de nieuwe catalogus verschijnen.........

Mijn favoriet waar van ik hoopte dat die zou komen staat er inderdaad in en heb hem dan ook gelijk besteld om mee te spelen en hij is zo leuk........

Aangezien ik vandaag nog bij een paar klanten langs ga dacht ik nou dit is een leuke gelegenheid om er iets mee te maken.....


op de achtergrond zie je de voorkant van de nieuwe catalogus die op 2 juli verschijnt.
Zou je deze nou voor die tijd in huis willen hebben ? stuur me dan een mail dan zorg ik er voor dat je deze in de brievenbus krijgt (tegen verzendkosten) 

Wil je ook nu of straks de producten eerder ontvangen dat dat kan ook !!!! 

Schrijf je dan tot 30 juni als demonstratrice voor maar € 65, met een besteding ruimte van maar liefst € 70,-
of voor een instap bedrag van € 129,- en dan mag je voor € 175,- aan producten voor je starters set bestellen

Als je vragen heb hoe of wat je kan altijd mailen
cjjvanegmond@gmail.com
alvast een heel goed en zonnig en lekker lang weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten