zondag 2 november 2014

Halloween


Vrijdag was het  Halloween, in Nederland speelt het niet zo heel erg maar ik merk het komt wel steeds in meer plaatsen voor..... Ook hier in Rijnsburg 

Mijn dochter Paula en haar vriendin wilden nu wel eens halloween gaan lopen...... al een week is ze zenuwachtig 

Maar gelukkig was het vrijdag eindelijk zo ver 



Ze gingen op pad


Samen met haar vriendin waren ze er helemaal klaar voor


oh ja.............. voor die tijd vroeg ze nog wel even of ik een Treat (snoep) zakje kon maken want ze had een super leuke stempel gezien op me werkkamer(hobby)....
het ging haar om deze stempels set 

Fall Fest 
het leuke is dat er bij deze set ook framlits bij zitten zodat je de pompoenen en de spook kan uit stanzen  



ik had nog leuke zakjes liggen dus daar ben ik mee aan de slag gegaan 

en dit is het geworden ik heb dus gebruik gemaakt van de 
stempelset en framelits Fall Fest 
Toen ze terug waren moest natuurlijk al het lekkers even worden uitgestald



De volgende producten heb ik gebruikt: 



1 opmerking:

  1. Happy Halloween! Leuk dat je dochter en haar vriendin hieraan mee hebben gedaan! Prachtige kostuums! Een hele leuke treat bag heb je gemaakt, Jolanda! Trick or Treat?

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen