donderdag 13 november 2014

Vraagje ???????

Hebben jullie dat nou ook ? 

Ik heb zulke leuk foto's van de vakantie, van mijn kinderen die een week op kamp zijn geweest of foto's van een gezellig dagje uit met een hele lieve vriendin en haar dochter naar het Dolfinaruim in Hardenwijk  dit jaar en ze liggen daar maar of ze staan op je harde schijf op je computer.......



Natuurlijk kan je een foto boek van al je leuke foto's laten maken bij een bedrijf....

Maar wat is nou leuker om je eigen foto's op een andere manier te verwerken?

Daarom lijkt het me leuk om met een clubje te beginnen....
met een aantal dames of heren die samen gaan 

Project Life gaan doen....

Wat is Project life zullen jullie je afvragen ? 

Project life is op een leuke manier foto's verwerken in een album, dit kan een album zijn van 30 x 30 cm maar ook een kleiner album 15.2 x 20.3 cm is erg leuk 
Je foto's krijgen dan extra aandacht en een je krijgt een erg persoonlijk album 

De Album's kan je door middel van de insteek hoezen vullen en omdat je niet je hele insteek hoezen hoeft te gebruiken kun je ook af wisselen met kaartjes..

Hier onder staan een aantal producten die Stampin Up! heeft over Project Life !!   





Wat is nu de bedoeling ? van de Project Life Club 

  • We komen 1 keer in de maand bij elkaar (datum's zijn natuurlijk even in overleg met elkaar )
  • Je neemt je eigen foto's mee..... voor de rest hoef je niks mee te nemen......
  • Je mag alle spullen van mijn gebruiken tegen een kleine vergoeding.  (€ 2.50 per keer) schrijf je gelijk in voor een periode van 6 mnd  betaal je maar 12,50....
  • Wil je iets bestellen na aanleiding van de Project Life Club kan dat natuurlijk daarom geef ik dan ook 10 % korting of project life producten.....
Geef je snel op via cjjvanegmond@gmail.com of via mijn mobiel nr op 06-50569919
als ik vier aanmeldingen heb ga ik datum's prikken......

Ik hoop dat jullie mee doen............


Geen opmerkingen:

Een reactie posten