dinsdag 23 december 2014

Nieuwe Workshops in Januari 2015

Onder het tabblad  Workshop's vind u een aantal workshop die ik ga doen in Januari 2015........

De workshop worden bij mij thuis gegeven maar, er is ook de mogelijkheid om die bij jullie thuis te verzorgen. 

Wat moet u dan doen ?

*Nodig 4 vriendinnen/collega's/ familie/ buren uit.........
*Spreek met mij een datum en tijd af.........

En op de afgesproken datum en tijd kom ik bij u thuis om de workshop te verzorgen.
Het enige wat u dan nog hoeft te doen is te zorgen voor de koffie of thee.


hieronder een paar foto's van de geplande workshop's 
voor info over de prijs gebruik de bovenstaande link 









1 opmerking:

  1. ben jullie gaan volgen..
    zo af en toe maak ik ook dingen met stamping up!
    groetjes,Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen