zondag 4 januari 2015

De allerbeste wensen voor 2015


Allereerst natuurlijk voor al mijn blog volgers en allerbeste wensen voor 2015, mocht het maar een hele creatief jaar worden 


Helaas heb ik voor deze maand ook vervelend nieuws 

Er stonden een aantal workshop's en inloop dagen gepland in januari...............................

Helaas moet ik deze door een operatie aan mijn handen tijdelijk afzeggen.........

De Workshop's en de inloopdagen zullen zeker nog een keer plaats gaan vinden maar op een latere dag en tijdstip.......

Mocht je toch de nieuwe summer catalogus en de sale-a- bration folder in huis willen hebben stuur me dan even een mail en ik stuur de beide catalogussen vrijblijvend en zonder kosten na je toe 

Mijn mail adres is :

cjjvanegmond@gmail.com 

Wil je wat bestelling, geen probleem, deze kunnen gewoon geplaatst worden. 

De eerste besteldatum voor deze maand is 
6 januari 
(je kan je bestelling door geven voor 18.00)

Ik hoop snel jullie te zien bij de volgende workshop of inloop 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten